zondag 12 november 2006

Ik ben geswitched naar Blogger Beta!

Helemaal in mijn eentje, zonder hulp van buitenaf, ben ik overgeschakeld op beta.blogger! Dit is mijn eerste post op beta (whatever it may mean), en alles lijkt te werken! Natuurlijk begrijp ik dat ik daarmee nog niet in de klasse speel van een Alan Türing of een John von Neumann, maar ik vind het toch al een grandioos succes.

Uimm, ik ben niet meer helemaal zeker hoe ik ook weer die commentaren moest instellen. Klein detail, als je overgeschakeld ben kan je niet meer terug om te gaan kijken hoe het zat. Hopelijk eindig ik niet met een systeem dat overspoeld wordt met uitnodigingen om poker te spelen. Beschouw de komende dagen maar als een test...

1 opmerking:

Cursief Huigje zei

proficiat zulle. Helemaal op je eentje!:)) Ik wens je nog heel veel blogplezier!