zaterdag 22 maart 2014

De computer is al een week stuk...

... en omdat de man die mensen zoals ik helpt met computerproblemen zelf een tijdje out is zal het nog een hele tijd duren ook. Mijn infrastructuur staat me wel toe te twitteren, maar niet om te bloggen. Uit respect voor de gastheer wiens kostbare tijd ik nu verbruik probeer ik een lang verhaal in een simpele oefening uit te drukken.

Wat hoort niet thuis in het rijtje:

jaar
computer
scholier
knoppen (van een computer)
Hayek
zes
handjes
Thomas
knoppen ("naar de")
prutsen

Wedden dat de zeer simpele oefening, behalve de juiste oplossing ook nog het juiste verhaal heeft gegeneerd? Zo is toch niet alles voor niets geweest...

En voor de bezorgde lezer die zich afvraagt of het nog lang zal duren: ja, ik vrees dat het weken, eerder dan dagen zou kunnen duren...

Geen opmerkingen: