zaterdag 18 juni 2011

Zo hoort u het eens van een ander

Ik heb nog eens geprobeerd een "echte" blogpost te schrijven: het is mislukt. Het gaat gewoon niet. Onderwerpen genoeg, zelfs ideeën genoeg, maar "het" komt niet. Het is minstens even doordrammerig als anders, maar de korrel inhoud die er doorgaans toch is komt er niet uit. Niks aan te doen, ik zou misschien beter tijdelijk stoppen.

"Tijdelijk", omdat ik me zo natuurlijk met het verschijnsel "blog" verbonden voel dat ik niet kan geloven dat het zo blijft.

Soit, momenteel geen posts, dus. Maar kijk, een andere blogger heeft een bezoekje gebracht aan uitgerekend het project in Kameroen waar ik het zelf ook al een paar keer over had:

http://filipmaenhout.blogspot.com/2011/06/in-het-tropisch-regenwoud.html

Ik vond vooral het volgende zinnetje mooi:

"De impact van dit project is écht voelbaar in de streek, de druk op het natuurreservaat is daadwerkelijk aan het verminderen."

Zo hoort u het ook eens van een ander...

1 opmerking:

Jan Seurinck zei

Niets forceren. Even niet aan denken. Komt het toch terug. Sowieso.