vrijdag 3 juli 2009

De bloggerij ligt stil...

Te moe. Te warm. Te weinig energie. Te veel werk. Enfin, zoek voor mijn part zelf maar een uitvlucht, maar ik krijg geen letter uit het toetsenbord. Het is zeker zo dat de warmte onze kindjes problemen heeft gegeven om te slapen. En dus de ouders ook. En ruim een week met enkele uren per nacht, en dan nog onderbroken: dat is voor mij véél te weinig.

En ja, teksten schrijven gaat bij mij niet vanzelf. Het gebeurt wel eens dat iemand me iets zegt als dàt zou nog eens goed idee voor een postje zijn! Maar zo werkt het dus niet. Misschien moet je het zelf eens proberen om het te weten, of misschien is het voor iedereen anders, maar als het bij mij niet van "diep" opborrelt "naar boven", dan gaat het gewoon niet.

En dus, hoewel ik er heus wel zin in heb: windstil. Te warm. Te moe. Enzovoort...

Geen opmerkingen: