zaterdag 10 mei 2008

Het is geen weer om te bloggen.

Een mens heeft gewoon geen zin om binnen achter de computer te zitten. Je wandelt van de ene barecue naar de andere, en als je het een beetje ontspannen aanpakt zijn zelfs die in je eigen tuin aangenaam. OK, aanschuiven voor de boodschappen, het ploeterbadje van peuter Sarah en de nichtjes vullen, tafel in de tuin dekken, de hele rimram.

Maar als je dan die drie ukken zo overgelukkig ziet joelen in hun ploeterbadje en van het badje de zandbak inplonzen en omgekeerd, dan maakt dat toch je dag meer dan goed?

Ook baby Thomas had een fijne dag. De bezoekers vochten bijna om hem op schoot te krijgen, zoveel aandacht heeft hij nog niet vaak gekregen. Baby Thomas moest dan ook erg veel lachen, en dat bezorgde hem nog meer aandacht, zodat hij nog meer moest lachen, enzovoort enzovoort...

Momenteel heeft baby Thomas de hik.

De zomer van 2,008 is nu al beter dan die van 2,007. Acht dagen zon in plaats van vijf. Ik denk dat er nogal veel mensen willen pakken wat ze kunnen krijgen. En dat gebeurt niet door veel blogs te lezen of te schrijven. Tot één dezer, zou ik zeggen...

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Raar Koen, zelf heb ik vier kleinkinderen die ik doodgraag zie. Toch iets wat ik wil opmerken i.v.m. baby Thomas en dochter Sarah. Kinderen hebben een enorme hoge aaibaarheidsfactor en de drang om ze vast te pakken is zeer verleidelijk.
De beloning om ze niet vast te pakken en ze (uiteraard beschermd) hun gang te laten gaan Koen, hun vindingrijkheid en nieuwsgierigheid gade te slaan, dat vind ik het summum. Laat je leiden door een kind; en dat bedoel ik niet sentimenteel, en er gaat een wereld voor je open.
Groeten,
Benny

Ivan Janssens zei

"De zomer van 2,008 is nu al beter dan die van 2,007. Acht dagen zon in plaats van vijf"

Dat is niet correct. Ten eerste is het nog geen zomer,maar lente. Ten tweede vergeet je april 2007, een hele maand zonder één druppel regen, en met temperaturen tot 30 graden en meer. Hebben we in 2008 (net) nog niet gehad.

Zelfs over het weer mogen we toch iets preciezer zijn hé. :)