zaterdag 22 december 2007

Kerstvakantie

De kerstvakantie is aangebroken en voor een familie waarin de grootste bevolkingsgroep bestaat uit de peuters (bij alle tantes en nonkels tesamen, welteverstaan) zijn het drukke dagen. Ik onthef mezelf van de "verplichting" om te streven naar een post per dag met af en toe een baaldag. Maar om het toch een béétje goed te maken haal ik er één uit de oude doos. Het is tenslotte niet onredelijk te vrezen dat al die Schitterende Teksten van het eerste jaar toch helemaal aan de aandacht ontsnapt zijn...

Hier volgt nog eens mijn kerstbijdrage van vorig jaar.

http://speelsmaarserieus.blogspot.com/2006/12/een-kerstmetafoor-voor-de-wetenschap.html

Ik beweer niet dat het de beste post van dit blog was. Maar toch, ik vind hem nog altijd best wel te doen.

Geen opmerkingen: