zondag 18 mei 2014

Ik ben een politieke Mandelbrotset!

Volgens een artikel in de Standaard (1) bestaat er een software die op basis van je Twitter activiteit je politieke voorkeur afleidt. Dat heb ik maar eens geprobeerd, en hier is het resutaat:




Het vele geel en rood dat je aan de rechterkant ziet zijn de N-VA en de SP.A. De zeer kleine randjes geel en bruin bovenaan, waar ik me dus het minst mee mag identificeren, zijn nu juist de PVDA en het Vlaams Belang. Van "les extrêmes se touchent" gesproken!

De middenmoot wordt gevormd door een alles bij mekaar brede streep blauw waarin zich echter, alsof ik persoonlijk de politieke Mandelbrotset was, een groene zone aftekent. En we weten allemaal, nietwaar, dat de groenen zijn  zoals meloenen, groen van buiten, maar rood van binnen.

Het zal wel weer zijn omdat ik de enige normale ben, zeker?

------------------------------------------
(1) http://www.standaard.be/cnt/dmf20140518_01109699

Geen opmerkingen: