woensdag 2 oktober 2013

Als de ayatollahs aan de macht zijn...

Gisteren zag ik een fragment met John Boehner. Ik heb het hem met mijn eigen ogen horen zeggen. "We weten allemaal wat er moet gebeuren" (of zoiets, maar wat hierna komt zei hij echt), "alles wat de senaat moet doen is 'ja' zeggen, en de overheid is weer gefinancierd".

Maar zo ken ik er nog een paar! Hier gaan we!

"Al wat het slachtoffer moet doen is zijn portefeuille afgeven, en hij krijgt géén kogel door zijn hoofd!"
"Al wat de bevolking moet doen is lid worden van de Communistische Partij, en er rollen géén tanks door hun straten!"
"Al wat de Amerikanen moeten doen is vijf keer per dag naar het oosten buigen, en ik knal géén twee vliegtuigen tegen torens"!

Wedden, wedden, dat ze die "logica" onmiddellijk zouden doorzien, als het uit één van dat soort hoeken afkomstig was? Maar o wee, als ze het zelf uitkramen, dan voelen ze zich geweldig gewichtig, en iedereen die er iets van zegt krijgt subiet een "dom" op zijn kap.

Pot - sier - lijk.

Geen opmerkingen: