zondag 1 april 2007

Het is luilekker weer...

De zon schijnt, ik zit weer in dat boek van Gould te lezen in de hof, peuter Sarah maakt grote vorderingen (ze kan stappen, vijf woordjes zeggen naast "mama" en "papa"), en aangezien we in de verbouwing zitten heb ik zo al weinig tijd om veel te bloggen...

Maar dat is niet erg. Deze post dient alleen om te signaleren dat ik dat beetje tijd momenteel spendeer aan de discussie die is ontstaan bij de vorige posts. Je weet wel: de propaganda over hoe de Islam "eigenlijk" een inferieure beschaving is, en hoeveel gemakkelijker het is vage insinuaties de wereld in te sturen, dan door het werk te gaan om die allemaal te weerleggen.

En dus verwijs ik de lezer die misschien wat teleurgesteld is omdat er geen nieuwe teksten verschijnen naar de commentaren bij de vorige. Volgens mij is die discussie minstens even leerzaam als alles wat ik aan nieuwe posts kan verzinnen.

Geen opmerkingen: