zaterdag 25 september 2010

Het heeft lang geduurd voor ik het doorhad...

Ik biecht op dat het lang geduurd heeft voor ik het doorhad. Ik biecht op dat ik wat wrevelig wegklikte van "wat heeft Rand in godsnaam met orks te maken?" en alleen door het proces van "back" opnieuw op het citaat viel...

"There are two novels that can change a bookish fourteen-year old's life: The Lord of the Rings and Atlas Shrugged. One is a childish fantasy that often engenders a lifelong obsession with its unbelievable heroes, leading to an emotionally stunted, socially crippled adulthood, unable to deal with the real world. The other, of course, involves orcs."

... en toen pas ging me een licht op - maar toen vond ik het ook onweerstaanbaar grappig.

Bij wijze van disclaimer: ik heb Atlas Shrugged nooit gelezen, dus het zou het beste boek van de wereld kunnen zijn, maar zelfs als het zo is blijf ik de sneer ongelofelijk goed gemaakt vinden.

En hier is waar ik het gevonden heb:

http://kfmonkey.blogspot.com/2009/03/ephemera-2009-7.html

Geen opmerkingen: