woensdag 20 september 2006

De Tweehonderdste Post!!

Het viel me zomaar ineens op. Dit is de tweehonderdste post op "Speels Maar Serieus". Deze keer ben ik te lui om er een statistiekje over te maken. Iets zegt me dat het deze keer meer geschiedenis is geweest, en minder internationale politiek en ontwikkeling. Hoewel, toen ik er de eerste honderd wel een statistiek over maakte was ik ook verbaasd...

Destijds schreef ik er nog bij dat ik wel dacht dat ik gewoon zou doorgaan met bloggen, en dat er nog wel een "Tweehonderdste Post" zou volgen. Hoe snel de tijd toch gaat. En intussen heb ik dat gevoel niet meer van "het is maar een experiment", en "als het me niet aanstaat hou ik er gewoon weer mee op". Intussen heb ik veel meer het gevoel dat ik gewoon een blog heb. Hopelijk heeft dat nu niet het averechts effect...

Tot bij de driehonderdste, zou ik zeggen.

Geen opmerkingen: