dinsdag 27 november 2007

De toestand blijft moeilijk

Baby Thomas heeft vandaag iets meer zijn melk (en water) binnen gehouden dan gisteren, maar comfortabel is anders. Bovendien denken we meer en meer dat het een buikgriep zal zijn - mijn vrouw en ik vertonen ook wat symptomen. Erger is dat de peuter er ook van weet. Ons schema voor de vorige nacht:

23.00 uur: met een hoop gedraai en gekronkel krijgen we een fles melk in het Thomasbuikske.
23.30 uur: algemene taptoe
00.30 uur: de peuter schiet recht met een nachtmerrie. Het duurt drie kwartier om de monsters weer weg te jagen.
03.30 uur: de peuter schiet weer wakker met de mededeling: "Tutje! Tutje! Waa' is tutje?" (enzovoort). De crisis is gesust zodra het tutje gevonden is.
05.00 uur: baby Thomas schiet wakker, het manneke heeft honger. Drinkt een halve fles verdunde melk en geeft er de helft van terug. Opkuisen, sussen...
06.30 uur: we waren zonder die stomme wekker heus ook al wakker...

En dat voor een nacht waarvoor ik had voorgesteld vroeg te gaan slapen, kwestie van te recupereren van de vorige nachten.

Zoals gewoonlijk kan mijn boodschap veel beknopter: ik ben te moe om te bloggen. Veel te moe.

Geen opmerkingen: