donderdag 2 augustus 2007

Het heeft TOCH pijn gedaan

Voor de bijhorende litanie aan jammerklachten verwijs ik maar naar de oude url's uit de post van gisteren. Op het eerste zicht (pun intended! pun intended!) is het zicht een pak verbeterd, maar ik moet rekening houden met de mogelijkheid dat het alleen maar het effect is van de tranen, de zalven, de druppels en de rest van de plakkerij. Intussen kan ik toch maar de wijzerplaat van mijn uurwerk lezen. Niet slecht voor iemand die een goed jaar geleden een zicht van een half op tien had.

OK, enkele lijn geblogd en ik krijg al schele hoofdpijn. De liefhebbers van Speels maar Serieus moeten noodgedwongen teleurgsteld worden: Het is hier even windstil. Misschien moet ik maar wat gaan nadenken over nieuwe onderwerpen: vragen, iemand?

Grijns (een tikje zuur, wel),

Koen

Geen opmerkingen: