dinsdag 15 april 2008

Ziek

Gisteren heb ik weer de volle laag gekregen - ik denk terug aan de profetische woorden van mijn huisarts: die ijzersterke gezondheid zal wel een stapje terugzetten eens je kinderen hebt...

Het was werkelijk bijzonder pijnlijk. Gisteren namiddag lag ik enkele uren in mijn bed, onder alle dekens die ik maar kon vinden, te rillen van de kou. Erger was dat ik eruit moest om de twee schattebollen te gaan halen: de crèche is op twee minuten rijden van hier, dus dat moest ik toch nog kunnen. Met barstende hoofdpijn onder een agressieve aprilse stortregen... het leven was weer eens niet eerlijk.

Natuulijk moest ik wel terugdenken aan een post die ik eerder in een soortgelijk geval van zelfbeklag heb geschreven:

http://speelsmaarserieus.blogspot.com/2007/03/meer-bij-ziekte-als-luxe.html

Gezien ik toch nog niet veel te vertellen heb zou ik lezers die zonder dagelijkse portie "Speels maar Serieus" onwenningsverschijnselen beginnen te vertonen zeggen: Misschien was je er vorig jaar nog niet bij, en dan moest je deze maar eens proberen.

En anders is de er de post van enkele dagen geleden over "raciale verschillen":

http://speelsmaarserieus.blogspot.com/2008/04/raciale-verschillen-het-blijft-boeiend.html

Als er één ding is waar ik met dit blog erg tevreden over ben, dan is het dat het met zijn beperkte lezersschare doorgaans commentaren van zeer hoge kwaliteit aantrekt. De geïnteresseerde lezer werpe zelf maar even een kijkje.

En nu ga ik nog een paar uurtjes liggen. Hoofdpijn, snotvalling, keelpijn, hoest...

Zucht.

1 opmerking:

Anoniem zei

Veel beterschap!