dinsdag 15 mei 2007

Geen Computer, deel II

De laatste fase van onze verbouwing zal stilaan aanbreken, en wij breken ons hebben en houden op uit de ruimte waarin we ons hadden teruggetrokken, en verhuizen (grotendeels dit weekend) alles naar de plaatsen die intussen zijn opgefrist. De keuken staat er zo ongeveer, de helft van het huis is gevloerd en (vooral) de eethoek die nog een structuur uit de jaren vijftig was heeft nu isolerende ramen en een buitendeur gekregen.

Nu is de ruimte waarin ik momenteel zit te computeren aan de beurt: stenen opbreken en beton gieten en opnieuw vloeren. Daarmee zal er weinig of geen plaats zijn voor een computer, en bovendien raak ik er waarschijnlijk niet mee aan de telefoonlijn verbonden. En dus zou het wel eens kunnen dat het hier heel erg stil wordt, tot ongeveer begin juni.

Een zeer bittere pil, ongetwijfeld. Om het leed een beetje te verzachten grijp ik terug naar een tweelingpost van ook alweer een klein jaar geleden, waarvan ik nog altijd vind dat ze er mochten zijn.

http://speelsmaarserieus.blogspot.com/2006/06/op-de-stranden-van-colleville-sur-mer.html
http://speelsmaarserieus.blogspot.com/2006/06/hier-liggen-hun-lijken-als-zaden-in-t.html

En in afwachting van mijn behouden terugkeer wens ik de virtuele wereld (en de andere ook, daar niet van) van harte het allerbeste toe.

Geen opmerkingen: