zaterdag 4 februari 2006

Huishoudelijk: "kijk, dat bedoel ik nu".

Momenteel ben ik aan het oefenen met de links.

Daarmee heb ik heel preciese plannen. Er komen alleen links in naar blogs die ik ook werkelijk lees, en waar ik minstens af en toe zin heb om er als commentator mee in te springen.

Momenteel is er maar één blog dat daaraan voldoet, en dat is het blog van Luc Van Braekel. (Ik twijfel er nauwelijks aan dat er meerdere blogs in aanmerking komen, maar ik ken ze gewoon niet.)

Dus heb ik nauwkeurig de instructies gevolgd, die maken dat je op de ruimte rechts, onder "links", die "edit-me" kan vervangen door de link die je er kwijt wil.

En lo and behold, het is mislukt!

Het is echter niet helemaal mislukt, want als je nu op de tweede "edit me" klikt, dan kom je, jawel, uit op het blog van Luc Van Braekel. Alleen is om één of andere mysterieuze reden de "edit me" blijven staan onder de "links".

Zorgvuldig alle instructies overdoen leidt tot precies hetzelfde resultaat.

En dat lijkt me nu een perfect voorbeeld van de reden waarom ik in zeer kleine stapjes van dit blog een echt blog moet proberen te maken. Want het verdict lijkt me wel duidelijk: als je zelfs dit niet kan, dan moet je maar niet meteen in de oceaan tussen de sharks gaan zwemmen.

(Momenteel loopt er in de nieuwsgroep be.politics van usenet een draad "outing" waaruit ik al de raad heb overgenomen het lettertype groter te houden. Het is niet uitgesloten dat verdere ontwikkelingen daar deze post overbodig zullen maken.)

Geen opmerkingen: